zondag 16 december 2012

Dancing the night away

 
Hey ya all!
Dit weekend heb ik niet heel veel gedaan. Vrijdag ben ik zoals elke vrijdag naar school geweest, toen thuis beetje niks gedaan en blogs gelezen, zaterdag heb ik gewerkt en vandaag ging ik schaatsen. Ik ging schaatsen met 2 vrienden, Yoeri en Martine. Dat was super gezellig! Na het schaatsen gingen we nog even naar de MacDonalds, heerlijk culinair eten, haha *kuch*. Nee, maar ik vind maccen wel nog steeds the best (vooral de kipnuggets, lobi voor die stukjes vlees), ook al krijg je na een paar uur weer onwijs veel honger. We hadden alleen een klein probleempje.. De bussen naar huis reden niet meer. Ja..daar stonden we dan in de kou met onze schaatsen. Dat was op zijn zwakst gezegt niet zo heel leuk. Net op het moment dat we dachten dat we nooit meer thuis kwamen, kon Martine haar vader ons gelukkig nog ophalen. =D
Dat was in het kort mijn weekend!
Morgen weer school.. Gelukkig hebben we na donderdag 2 weken vakantie! Oftewel 2 weken lang uitslapen voor m'n leven.
 
 

 


Hoe was jullie weekend?
xoxo,
Veronique

9 opmerkingen:

  1. Can't waaaaaaait op de vakantie zeg. Hele weekend bestond uit school school en meer school. & wat zijn jullie beiden mooie meiden (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog! Ik volg jullie, komen jullie ook een kijkje nemen op mijn blog?
    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ging schaatsen, ik ging twee weken geleden. Dit weekend ben ik naar de primark in Almere geweest en veel geleerd voor school. Gelukkig volgende week vakantie! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh schaatsen is leuk! (: Ik ben wel echt toe aan vakantie hihi. Mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik volg jullie nu ook! Jullie gaan wel snel, binnen 1 maand al 18 volgers ;) hahaaa
    x Emma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm ik hou van de Mc!
    Kan echt niet wachten tot het vakantie is!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat raar dat de bussen niet meer reden ja! Ik ga binnenkort ook weer even schaatsen! :)
    En jup, ik kan ook niet zonder de mac.

    BeantwoordenVerwijderen