zaterdag 29 december 2012

Saturdayyyyy


Heyyyy!
Vandaag is een rustig dagje, vanavond moet ik weer werken. Ik werk in een restaurant, ik was af in de keuken. Het is niet echt geweldig leuk ofzo, maar je moet ergens je geld mee verdienen toch! Voor de laatste keer werken dit jaar, haha. Morgen avond ga ik gezellig uiteten met ons gezin en opa en oma! Ik moet jammer genoeg nog zoveel doen voor school en heb nog zo weinig gedaan.. Ik weet al wat me te wachten staat deze week. Veeeeeel huiswerk en leerwerk, tja examenjaar. Maarja, we overleven het wel toch!





Minoes looks so fluffy at this picture.

xoxo,
Veronique

15 opmerkingen:

  1. Echt verliefd op je haarkleur op de eerste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah die eerste foto is echt leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeele mooie foto's! veel plezier morgen met je oma & gezin :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto's en veel plezier morgen met je gezin
    x
    WITH LOVE,

    H&C

    Follow us on: Bloglovin, Facebook, Vimeo and Hazal on Twitter and Instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey dear, thx you so much for following,followed back;D have a nice week-end;D
    http://lynnsprettymess.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Je schrijft ook heel leuk!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. you have an amazing hair <3 Thank you for your sweet comment :) i just followed you by bloglovin and gfc :) hope to see you soon on my blog :)

    much love,
    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ah wat een mooie kat heb je!

    liefs
    http://annikafotografie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen