maandag 10 december 2012

Grey monday

Hey!


Vandaag was weer een booooring day op school, like always.
Ben nu wel weer toe aan vakantie, gelukkig begint die al over iets minder dan 2 weken!
Net 1 dag voor die vakantie, op donderdag, heb ik kerstgala. Heb daar echt zin in!
M'n jurkje heb ik op nelly besteld. Er staat bij dat de levertijd 2 tot 5 dagen is.. er zijn nu al 9 dagen voorbij en er is nog steeds niks gebracht door het postbode mannetje. :(
Hopen maar dat 'ie op tijd komt!
Het was donker/ slecht weer, dus heb niet echt goede foto's kunnen maken.







    Schoenen: converse, trui: h&m, legging: h&m.



Love,
Veronique


5 opmerkingen:

  1. Leuke blog! En wat een mooi haar hebben jullie allebei :) Ik volg jullie! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! En ik vind je sweater erg leuk op de eerste 2 foto's.
    Ook al zijn jullie pas net bezig, ik ben nu al benieuwd naar wat er nog meer gaat komen. Ik ga jullie volgen :)

    Liefs,

    www.the-perfect-things.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel :) De eerste foto is erg mooi. &ik hou zo van leggings met truien!

    Ik hoop dat je nog eens langskomt en me wil volgen?
    www.jannakamphof.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen