donderdag 27 december 2012

Inspiratie I perfecte winter outfits

Hey ,
Vandaag een post voor jullie met wat ik de perfecte winter outfits vind. Het zijn niet mijn foto's, dus ik heb de collage's niet gemaakt. Al de outfits zou ik zelf ook dragen. (Als ik de kleding had haha)
Enjoy!
 Ik vind deze outfit echt super tof! Ik zou maar al te graag dat soort biker boots willen hebben.
 Is dit niet de perfecte outfit voor een dagje waar je niet veel doet? Ik zou deze outfit wel heel graag willen hebben!
 


 Ik hou van grote sweaters, so comfy!
 

 Tjaaa.. Ook gewoon weer een toffe combi! (En die schoenen, omg.)

 
 
 Ik hou van All Stars, wat je waarschijnlijk al wel gemerkt had haha. Een gouden/ rose gouden horloge (A la Michael Kors) staat ook nog op mijn wishlist!

 

 Dit is echt zo'n 'winter feeling' outfit!

Bron: Weheartit.com
 
xoxo,
Veronique
 



16 opmerkingen:

  1. Great!
    You have so adorable blog! :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie outfits ! vooral dat setje met de ronde zonnebril en de camo jacket vind ik supermooi ! xoxo Axelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke outfits! Ik zou ze allemaal wel dragen hoor! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great selection! Makes me want to go shopping stat! Wanna follow each other? Come by and let me know :) xoxo

    www.fashionmavenmommy.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfits!
    & Super leuke blog hebben jullie :D
    Zouden jullie het leuk vinden om elkaar te volgen?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. All the outfits are amazing!! I really like your style~~

    Liz
    chewylove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ik vind alle outfits echt super gaaf! Ik zou ze allemaal willen hebben :)

    Liefs xx

    b-forbeautys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De outfits zijn geweldig, i looooove them !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen