zondag 30 december 2012

Make-up organizer


Hey!
Ik besloot vandaag maar even m'n make-up la weer helemaal schoon te maken, want dat was echt zo'n troep geworden en heel veel make-up was gewoon oud en vies enzo. De bakken zijn by the way van de Ikea, ik vind ze superfijn en handig!


Eerst haalde ik de make-up organizers (ik weet niet hoe ze officieel heten) uit m'n la en legde ik alles op de grond:

 

 
 Toen gooide ik alle make-up op een stapel en zocht ik uit wat ik weg mocht gooien en wat ik kon houden. Hierna ging ik de make-up bakken wassen en schoonmaken want die zaten onder het make-up.

Resultaat:


 



 

Hoe bergen jullie je make-up op?
 
 xoxo,
Veronique

15 opmerkingen:

  1. ik heb het in mandjes liggen. leuke post ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar haal je zo'n sorteer bak mega handig !
    Bedankt voor je lieve reactie, ik volg jou/jullie nu oool
    Hele fijne blog xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat handig hoe jij het hebt! Ik moet het nog steeds opruimen, maar ik kom er niet aan toe. Ik heb nu alles in een toilet tas zitten maar ik zoek me rot haha. Toch maar even opruimen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woow, wat heb je veel make-up!
    Ik heb mijn nagellakjes in een mandje, en verder heb ik 2 mascara's 2 lipsticks en een wimperkruller haha. Dus dat neemt niet zoveel ruimte in ;)
    Alvast gelukkig nieuwjaar! Love, Marloes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet ook ZO dringend opruimen, het is verschrikkelijk! Wat een leuke foto's trouwens, ik vind het altijd leuk om andermans make-up lades te snuffelen hihi. Die ene lipgloss in dat zwart-witte polkadot doosje met roze strik is trouwens zo schattig, love it. ♥

    Fijne feestdagen!

    http://inspirationdailyxoxo.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw! Super veel makeup en heel erg netjes opgeruimd! alvast een gelukkig nieuwjaar allebei xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie heb echt hele leuke spulletjes, zou er zo zelf wel is willen door snuffelen :p
    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke post!Bedankt voor de reactie op mijn blog!
    Hele fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie opbergers, het ziet er erg overzichtelijk uit zo.
    Fijne jaarwisseling!

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt echt veel make-up in verhouding met mij..
    Die bakken zijn wel heel handig.
    Happy new year!
    xxsophie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful blog!
    Thank you for your comment on mine(:

    Yes, we can publicly follow each other!

    -XO Abbigayle Rashae
    -trueblueabbi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat moet ik ook nog gaan doen! Ik heb nog hele oude make-up in een kapotte make-up tas, dus ik ga een nieuwe kopen (die bakjes lijken mij wel super handig trouwens!) en dan nieuwe make-up kopen enzo.

    Dat was ik nog van plan om vandaag te gaan doen! Hoezo toevallig?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Handig zeg! En mooie make-up stash!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful pictures :)


    http://fashionella123.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen