zondag 16 december 2012

New in

Hey,
 
Ik ben eergister naar Aken geweest met de klas, dat is net over de grens, in Duitsland. We moesten daar heen voor ons vak Duits,  we moesten opdrachten maken en als we daarmee klaar waren mochten we ons zelf gaan vermaken in Aken. :D Ik en mijn vriendinnen renden natuurlijk meteen naar de winkels om te gaan shoppen, wie-hoe! Ik faalde wel heel erg eigenlijk, ik kocht namelijk zo'n hartjes koek met 'Ich liebe dich' erop  voor me ouders, ik betaalde en ik liep weg terwijl dat hartje nog op die balie lag en die man 'Halu Halu Halu' haha. Ik viel ook nog is over een blikje, liep bijna op mensen hun voeten en nog meer.. haha. Ik ben echt zoooooo onhandig. Maar ondanks dat was het een super gezellig dagje shoppen! =)

Dit heb ik gekocht in Aken:

Dit is dat hartje van die faal, haha. 

Barbie-roze trui van de H&M. 

Trui van de Clockhouse.
 
En nog een trui van de h&m.

Ik heb ook nog een legging gekocht bij een winkeltje waarvan ik de naam niet meer weet, maar hier heb ik geen foto van.
 
 
 xox Stephanie




4 opmerkingen: