dinsdag 11 december 2012

Outfit, smile, Minoes and a weird face.

 
 

Smile!
 
Haha, even gek doen.
 
 

Hier zie je vaag mijn outfit van vandaag! Mijn broek is van de zara, mijn witte shirtje ook van de zara en mijn spijkerjasje van de newlook.
 

     Deze ring had ik vandaag aan. Vind die ring echt zooooo leuk.
Het is alleen wel echt een moord ring, heb al een paar keer gehad dat ik Minoes ging aaien en ik perongeluk bijna in haar oog prikte, haha.


    Ik wil jullie even kennismaken aan Minoes! Minoes is onze kat. Ze is heel lief, alleen op de bovenste foto kijkt ze een beetje boos, ze had niet zo'n zin in een foto. Minoes is 5 jaartjes oud. Terwijl ik dit typ ligt ze lief naast mij te slapen. Love her


Goodbye
Love,
Veronique.

6 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een superleuke outfit! Ik volg jullie nu met bloglovin :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit, staat je mooi en wat een schattige kat haha. Je hebt trouwens een mooie oogkleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fotos en wat leuk dat jullie samen een blog runnen!

    Enter my give-away to win a dress of your own choice!
    www.tlnique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You are so pretty!!beautiful photos!
    Would you like to follow each other? Let me know!

    The Fashion Heels
    Facebook
    Bloglovin
    Twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's (: Die ring vind ik erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen