donderdag 13 december 2012

My room

 
Hey,
Hier een paar foto's van mijn kamer; een stukje van mijn kledingkast en een hoek van mijn kamer.
 De rest van mijn kamer laat ik nog een andere keer zien, want de andere foto's van mijn kamer waren rampzalig mislukt, haha. Ik kreeg een mailtje dat mijn bestelling van de Nelly gister is verzonden, yay! Er stond in het mailtje dat ik hem binnen krijg  rond  2-5 dagen, dus dan is mijn gala jurkje (voor donderdag) gelukkig wel op tijd!
 

 
 


 
xoxo,
Veronique

17 opmerkingen:

  1. Ah lijkt me fijn zo'n kast met hangertjes, haha! Ik kan alleen dingen opvouwen en in mijn kast leggen.. Gelukkig heb ik in het kamertje naast mijn kamer een kledingrek staan! Leuke kamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, een kleding rek is ook super leuk toch! En bedankt. (:

      Verwijderen
  2. Je kleren kast ziet er netjes uit, haha die van mij is altijd chaos hihi! & Mooi bed zo (: ik heb ook zo'n soort bed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die van mij vaak ook hoor! Had het hier een beetje netjes gedaan, haha. Dankjee =)

      Verwijderen
  3. Je kamer ziet er echt heel mooi uit! Echt gezellig zo'n bed, het bed nodigt je gewoon uit om erin te kruipen hihi.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blog!
    Ik volg jullie nu ook (:

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It looks very nice!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt gezellig uit en je kledingkast ziet er netjes uit! I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super leuk uit! En ik hou echt van kussentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey dear, u said u are following but I don't see u on GFC... can u please check again and telle me where is your icon?
    let me know
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, I don't know what gfc is, but I'm following you on bloglovin'.

      Verwijderen
    2. gfc is Google friend connect, zo volg je mij en ik jou, die google volger (:

      xx

      Verwijderen