maandag 17 december 2012

My Life I Instagram

Hey!
Vandaag een paar foto's voor jullie van Instagram. Ik ben wel een beetje verslaafd aan Instagram..echt baaaad. Het is gewoon zo leuk en makkelijk, heel de dag door fijn foto'tjes kijken van andere mensen die je volgt. Ik maak de foto's wel met mijn Ipod of mijn vaders Iphone omdat ik een ouderwetse fijne blackberry heb die geen instagram in z'n appstore heeft, dus ik moet leven van de wifi.  Iedereen pest me er mee dat ik het op z'n nederlands zeg, met de harde 'g' dus. Vind het veel leuker klinken dan Instagram op z'n engels, dus ik blijf lekker instagram op z'n nederlands zeggen, haha.

Mijn instagram is: justveronique

Enjoyyyyy.
                        
Random foto.
Outfit foto'tje, net voor ik naar school ging, in de sneeuw!

Dit was gisteravond, ik deed hier een eend na. Ik verveelde me een beetje, kwak.
Met stephanie!
Dit was met sinterklaas avond, gezellig gourmetten met onze opa&oma en gezinnetje.
Fijn voor de openhaard zitten met een kopthee! Brrrr, was zo koud die dag buiten!
Lekker warm ingepakt, haha.
Hier waren we net klaar met het klaar maken voor een avondje uit met Sanne.
Party piccc with Meghan!
Foto gemaakt na het piano spelen, haha.I love playing piano!
Kwarktaart maken. Mijn favoriete stuk taart is kwarktaart!
Ik verveelde me in de les met Fatima, dus we gingen een ugly picture maken, haha.
Tijdje geleden had ik dit blousje nieuw gekocht!
Tjaa...Ik verveelde me weer is.
Ahw, toen Minoes nog een baby katje was, zo cute!
 

Wat is jullie Instagram?
xoxo,
Veronique

7 opmerkingen: