dinsdag 25 december 2012

Love Christmas

 
Hey!
Als eerste: Merry Christmas Y'all! Beetje laat, maar beter laat dan nooit toch.
Vandaag was een leuk en gezellig dagje. Vanochtend moesten we  9 uur eruit voor het kerstontbijt. Daarna gingen we lopen in de bossen en vanuit daar gingen we bij onze opa langs. Daar bleven we een paar uurtjes, daarna gingen we naar huis en ons omkleden om te gaan eten bij onze andere opa en oma. Onze oma kan echt goed koken, dus we hebben echt lekker gegeten! Ik hou van dit soort dagen, die gezellige sfeer, overal kerst muziek, alles is mooi versierd en iedereen is gezellig samen met zijn familie.




 Mijn ipod, ik hou echt van dit ding, zou niet zonder kunnen, vooral door de muziek die er op staat!

 








 Chocolade, love it!



 
Ik hoop dat jullie allemaal een wonderful 1ste kerstdag hebben gehad!
Love,

Veronique.




16 opmerkingen:

  1. Dat jurkje is werkelijk prachtig! Het ziet er naar uit dat jullie een leuke Kerst hebben gehad, mooi zo. Ik ook! xo

    http://inspirationdailyxoxo.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooi jurkje Veronique ! & leuke foto's :) xoxo Axelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt gezellig uit. Leuk blog. Ik volg jullie nou.
    Liefs,
    Lindsey.
    http://sparksandfairytales.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Dankje, ik vind jullie blog ook heel leuk!
    Ja laten we elkaar volgen, ik volg jullie al :)
    Merry christmas♥
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thanks for your lovely comment! wow, you two are really gorgeously pretty!!
    merry christmas to you two by the way!
    sure lets follow each other!
    i've already followed you!
    follow me back toO!

    keep posting pretties!
    http://www.fatiguechic.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks voor je comment. Echt super mooi jurkje!
    Wij volgen je nu, dus volg je ons terug?

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg bedankt voor je reactie!
    We volgen je nu! Volg je ons dan terug? :)

    Liefs
    b-forbeauty's

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog!
    Wij volgen jullie nu, volgen jullie ons terug ? :)

    BeantwoordenVerwijderen